Wiemy, że klient to nie tylko osoba, która kupuje nasze produkty. To także osoba, która opiniuje i recenzuje nasze produkty na blogach. Wiemy też, że musimy znaleźć sposób na to, by jej opinia była pozytywna i słuszna. Co zatem możemy zrobić, by zapobiec negatywnym opiniom?
Czym jest kognitywistyka?
Kognitywistyka to dyscyplina naukowa, która bada procesy myślowe u ludzi oraz ich czynniki warunkujące. Kognitywistyka to nauka o człowieku i jego umyśle, który wykorzystuje wiedzę z psychologii, ekonomii oraz informatyki. Po wejściu na stronę talkword.pl odnajdziesz mnóstwo przydatnych treści w tym zakresie.
Wykorzystanie kognitywistyki w marketingu pozwala dotrzeć do potencjalnych klientów w sposób innowacyjny i skuteczny. Obserwujemy rosnące zainteresowanie tą dziedziną nauki i wiemy, że może być ona bardzo przydatna dla marketerów.
Jak wykorzystać kognitywistykę w marketingu?
Kognitywistyka pomoże Ci zrozumieć co się dzieje w głowie Twojego potencjalnego klienta, a tym samym sprawi, że przekonasz go do siebie. Kognitywistyka to nauka o funkcjonowaniu naszego mózgu. Nauka ta jest rozwijana od lat 90. XX wieku i obecnie zajmuje się badaniem zachowań konsumenckich. W jaki sposób możemy wykorzystać kognitywistykę w marketingu?